keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Ihanat kamalat kynsinauhat...



Tällä hetkellä istun koneella hiusväri päässä, joten tässä ois hetki aikaa postailla taas kynsiä! 


TYKKÄÄN!


Oon ollu vähän laiska lakkailemaan kun mun kynsinauhat on niin hirveessä kunnossa niin ei oo kauheesti huvittanu tuijotella niitä.. Nyt onkin niiden pelastus operaatio käynnissä. 
Mun kynsinauhat on aina ollu tosi kuivat ja mä myös revin,raavin ja puren niitä kun oon hermostunu tai jännittyny. Erittäin paha tapa josta yritän päästä eroon koska ne on myös pirun kipeet! Peukut ja etusormet on ne pahimmat :/

kamalat nakit :DD

Nyt oonkin yrittäny rasvailla enemmän ja ostin vihdoin kynsinauhaöljyä. Harvemmin maltan odottaa, että rasvat kuivuu ja sit meneekin jo hermot :D vähän sama juttu kynsilakkojen kanssa, kuivuminen on ärsyttävintä! Oon myös yrittäny kantaa käsirasvaa laukussa mukana jos vaikka muistaisin käyttää sitä enemmän...

Peruslakat

Yllä olevat kynnet ärsyttää mua koska mulla oli hieno visio risteily-kynsiks mutta ne ei sitten ihan onnistunu niinkun piti ja jaksoin katella niitä ehkä pari tuntia jonka jälkeen oli pakko ostaa laivalta poistoaineet ja laittaa ihan peruslakat, niistä kynsistä ei oo ees kuvaa kun ne oli niin hirveet :D

Kiitos laivan vessan, kerranki on kunnon valaistus näissä kuvissa!


Tällästä avautumista tällä kertaa! Vielä ois muutamia vanhoja kynsiä esittelemättä ennenkun päästään reaali-aikasiin :) 
-Iida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti